Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) az Együtt Jó Dúlapraxis és Anyaközpont Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett www.egyuttjo.hu Honlapon (a továbbiakban: „Honlap”) keresztül szolgáltatás igénybevételére vonatkozóan létrejött szerződésekre irányadó általános szerződési feltételeket és ennek keretében a szolgáltatást igénylő Felhasználó jogait és kötelezettségeit, valamint a Honlap használatára vonatkozóan a Honlapra látogató valamennyi, szolgáltatást igénybe vevő Felhasználóra, érdeklődőre, illetve résztvevőre irányadó szabályokat tartalmazza (a továbbiakban együtt: „Felhasználó”).

A Honlapra látogatással, valamint a konzultációra történő jelentkezéssel a Felhasználó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, megértette, a benne foglaltakat elfogadja, és magára nézve kötelezően ismeri el. Amennyiben a Felhasználó a jelen ÁSZF-et nem fogadja el, szolgáltatásra nem jelentkezhet, illetve azokat nem veheti igénybe.

                            I. Általános információk, a szerződés 

A Szolgáltató adatai:

Név: Együtt Jó Dúlapraxis és Anyaközpont Kft.,

Székhely és levelezési cím: 1123 Bp., Ráth György u. 1/b, I.7.,

Képviseletre jogosult: Virág Melinda

Adószám: 29044999-1-43,
E-mail: kapcsolat@egyuttjo.hu
Telefonszám: +36706718011
Honlap: https://egyuttjo.hu

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Silver Frog Kft, 1133 Bp., Pannónia út 102.

A Honlap működésével, a jelentkezési folyamattal, illetve a Honlapon lévő információkkal kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a fenti szolgáltatói elérhetőségeken állunk rendelkezésére.

  1. A jelen ÁSZF a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban a Szolgáltató és a Felhasználó jogait és kötelezettségeit szabályozza. A jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Szolgáltató kijelenti, a Felhasználó pedig elfogadja, hogy amennyiben jogszabály vagy az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt a Szolgáltató és a Felhasználó között, abban az esetben a Felek az e-mailben történő kommunikációt írásbelinek fogadják el. A Felek a fentieket arra tekintettel kötik ki, hogy tudomásul veszik, hogy a köztük létrejött jogviszony alapja az online együttműködés (Szolgáltatás igénybevétele online szerződéskötéssel), így az egymás közt folytatandó kommunikáció alapja az e-mail útján történő levelezés.

Szolgáltatásra a Honlapon keresztül, elektronikus úton lehet jelentkezni, a jelen ÁSZF- ben meghatározottak szerint.

Az egyes szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés a jelentkezés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett jelentkezési adatok és a kiállított számla igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A szerződés tartalmának későbbi visszaidézhetőségét a Szolgáltató honlapján közölt és folyamatosan elérhető feltételek biztosítják, a jelentkezés nyomán a Felhasználó által igénybevett egyedi szolgáltatásra vonatkozóan az külön nem kerül mentésre, tárolásra. A szolgáltatást igénybevevő Felhasználó szerződéses jognyilatkozatának megtételét – amely kiterjed a jelen ÁSZF-ben foglaltak megismerésére is – a jelentkezéssel és a szolgáltatás igénybevételével, mint ráutaló magatartásával is kifejezi. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.

  1. A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
  1. A jelentkezés során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel.
  1. Amennyiben a jelen ÁSZF-ben foglaltak és a Felhasználóval létrejött külön megállapodásban foglaltak egy adott kérdés vonatkozásában eltérő szabályozást tartalmaznának, úgy minden esetben az egyedi megállapodásban írtak az irányadók.

II. A Szolgáltatás igénybevétele

  1. A Felhasználó a Szolgáltatásokkal kapcsolatos részletes információkat, árakat (az igénybevételi díj az általános forgalmi adót tartalmazza) a Szolgáltatások menüpontban az adott tételre történő kattintással érheti el. Amennyiben bármely Szolgáltatással kapcsolatosan a Honlapon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a fenti elérhetőségek valamelyikén.
  1. A Szolgáltatások igénybevételi díja változtatásának a jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás nem befolyásolja kedvezőtlenül azon Szolgáltatások részvételi díját, amelyekre vonatkozóan a Felhasználó a jelentkezését már elküldte, a Felhasználó tehát minden esetben azt az árat fizeti, amelyet a jelentkezés elküldésekor lát az oldalon.
  2. Amennyiben a Honlapon a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra, a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatások igénybevételét hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a részvételi szándékától
  1. A Szolgáltatás igénybevétele a honlapon keresztül, a kiválasztott Szolgáltatás menüpontja alatt, a leírás végén található “Tovább” ikonra kattintást követően, Szolgáltatás „kosár”-ba helyezését követően a szükséges adatok megadásával, az igénybevételi szándék jóváhagyásával, a szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése mellett   történik.
  1. A Szolgáltatás igénybevételéhez a következő adatok megadása szükséges:
  • név
  • telefonszám
  • e-mail cím
  • számlázási név és cím
  • egyéb üzenet
  1. A Felhasználónak a Szolgáltatás igénybevételéhez a vonatkozó checkbox bejelölésével el kell fogadnia a jelen ÁSZF és a Honlapról elérhető Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését.
  1. A Szolgáltató a jelentkezés beérkezését követően, de legkésőbb 36 órán belül visszaigazolást küld a Szolgáltatás megrendeléséről a Felhasználó által a jelentkezés során megadott e-mail címre.
  1. Ha a Szolgáltatásokkal kapcsolatban további kérdése lenne, kérjük, hívjon bennünket a +36 706718011 telefonszámon, vagy írjon nekünk a kapcsolat@egyuttjo.hu e-mail címre.
  1. A Szolgáltató kizárja a felelősségét minden olyan esetben, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó hibás e-mail címet vagy egyéb hibás adatot adott meg a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  1. A vajúdástámogatás és szüléskísérés szolgáltatások, továbbá már megkezdett Szolgáltatás igénybevétele másra nem átruházható, ezen esetekben kizárólag a jelentkezés során megadott név szerinti – megkezdett szolgáltatás esetén az igénybevételt már megkezdő – személy veheti igénybe a Szolágtatást.
  1. Szüléskísérés szolgáltatás esetén annak igénybevételét megelőzően a Felek írásban is megerősítik együttműködésük feltételeit, továbbá a kismama- és babamasszázs szolgáltatás igénybevételéhez a Felhasználó írásbeli nyilatkozata is szükséges, amely kiterjed az előzetes orvosi konzultációra és az esetleges kontraindikációs körülményekről történő tájékoztatás megtörténtére is. Ezen papír alapú dokumentumokat a Szolgáltató az iratmegőrzési szabályok szerint, a Felek szerződéses hozzájárulása alapján tárolja.

​​​

III. Fizetési feltételek

  1. A Szolgáltatás illetve az Ajándékkártya megrendelése esetén a Felhasználó a díjat a Szolgáltatás igénybevétele előtt, a megrendelés során, bankkártyás fizetéssel, vagy – külön egyeztetést követően – átutalással egyenlítheti ki. A részvételi díj megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a részvételi díj összege a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik. Az összeg megérkezését követően a Felhasználó 36 órán belül e-mailen elektronikus számlát kap.
  2.  A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
    Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
    A bankkártya adatai Szolgáltatóhoz nem jutnak el és nem kerülnek tárolásra.

IV. Felek jogai és kötelezettségei

  1. A Szolgáltatások időtartamát az adott menüpont alatti leírások részletesen tartalmazzák. A Szolgáltatás személyes igénybevétele előtt célszerű a kezdést megelőzően 5-10 perccel a helyszínen megjelenni. Késés esetén nincs lehetőségünk a Szolgáltatás időtartamának meghosszabbítására. A Szolgáltatás igénybevétele a fenti, II. 10. pontban írtak szerint ruházható át.
  1. A Felhasználó a kiválasztott Szolgáltatás igénybevételét legkésőbb a Szolgáltatás egyeztetett időpontját megelőzően 72 órával jogosult lemondani, azaz a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéstől következmény nélkül elállni.
  1. Megfelelő időben történő lemondás esetén a Szolgáltató a megfizetett részvételi díjat visszatéríti a Felhasználó részére a lemondástól számított 15 napon belül.
  1. A Szolgáltatás lemondására a Szolgáltató I. 1. pontban megadott elérhetőségeire elküldött e-mail vagy sms vagy postai levél útján van lehetőség azzal, hogy a lemondó nyilatkozatnak legkésőbb a kiválasztott Szolgáltatás egyeztetett igénybevételi időpontját megelőző 72 órával meg is kell érkeznie a Szolgáltatóhoz.
  1. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Szolgáltatás időpontját módosítsa. A Szolgáltatónak jogában áll a Szolgáltatást törölni, amennyiben annak biztosításában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. A Szolgáltatás esetleges elmaradásáról vagy az időpontváltozásról a Szolgáltató az adott szolgáltatási időpontot megelőzően, a jelentkezés során megadott e-mail címre küldött levélben, vagy SMS-ben értesíti a jelentkező(ke)t. A Szolgáltató vállalja, hogy a Szolgáltatás elmaradása esetén a jelentkezők által megfizetett részvételi díjat maradéktalanul visszatéríti az értesítés napjától számított 15 napon belül, illetve a Felhasználó választása szerint, egyeztetett, alternatív időpontot biztosít annak igénybevételére.

V. Magánszemély Felhasználó elállási joga

  1. Ha a Magánszemély Felhasználó a Ptk. vagy más jogszabály vagy a jelen ÁSZF szerinti elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles határidőben eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikére: 2092 Budakeszi Virágvölgy u. 16., kapcsolat@egyuttjo.hu
  1. Ha a Magánszemély Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 15 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Magánszemély Felhasználó által teljesített részvételi díjat. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.

VI. Adatvédelem

A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli a Honlapon található Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottak szerint.

VII. Szellemi tulajdon

  1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Honlap teljes tartalma és annak minden eleme, bármely szöveges, képi és egyéb tartalmak, továbbá az ezen tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos képi és technikai megoldások, grafikák, logók, szoftverek és más részek szellemi tulajdon és ezek kizárólagos jogosultja a Szolgáltató.
  2. A Honlapon található bármely tartalom kereskedelemi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos. Tilos továbbá a Honlap bármely részének megváltoztatása, átdolgozása, bármely más műbe, publikációba, honlapba építése, akár elektronikus, akár más formában.
  1. A Honlap tartalmának bárminemű felhasználása csak a Szolgáltató előzetes, írásos engedélyével és a forrás pontos megjelölésével történhet. A jogosulatlan felhasználás jogi következményeket von maga után.

VIII. A Honlap tartalma

  1. A Honlapon található információk semmilyen esetben sem minősülnek orvosi vagy egyéb szakmai tanácsnak, és sosem helyettesíthetik az adott személy egészségi állapotának, esetleges sérülésének konkrét körülményeit is figyelembe vevő eseti szakorvosi konzultációt. A Felhasználónak a Honlapon található információkra alapított döntése, magatartása kizárólag a Felhasználó felelőssége.
  1. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Honlapon szereplő információk pontosak, teljesek és naprakészek legyenek. Előfordulhat ugyanakkor, hogy a Honlapon – akár a Szolgáltatótól függetlenül – jogosulatlan hozzáférés és/vagy módosítás történik.
  1. Amennyiben jogszabály másként nem rendelkezik, a Szolgáltató nem vállal felelősséget semmiféle kárért vagy egyéb hátrányért, illetőleg veszteségért, amely a Honlapon szereplő információk vagy az ott elhelyezett anyagok helytelensége, hiányossága, félreérthetősége, illetve aktualitásának hiánya, valamint azok közvetett vagy közvetlen felhasználása, továbbá a Honlap használatra alkalmatlan állapota, vagy a nem megfelelő működése, hiányossága, esetleges üzemzavara miatt vagy azzal összefüggésben következik be.
  1. A Honlapon adott esetben találhatóak olyan linkek is, amelyek a Szolgáltatótól független, harmadik személyek által üzemeltetett más Honlapokra mutatnak, illetve hirdetések, amelyek nem a Szolgáltató szolgáltatásaival kapcsolatosak. Az ilyen linkek, illetve hirdetések elhelyezése nem jelent a Szolgáltató által az adott Honlap, szolgáltatás tartalmával kapcsolatban vállalt bárminemű szavatosságot vagy garanciát, így a Szolgáltató az ilyen idegen Honlapokért és azok tartalmáért, valamint szolgáltatásokért mindennemű felelősséget kifejezetten kizár.

IX. Panaszkezelés

  1. A Felhasználó esetlegesen felmerülő panaszát a Szolgáltató 1123 Bp., Ráth György u. 1/b. I/7. szám alatti székhelyére küldheti postai levél formájában, vagy a kapcsolat@egyuttjo.hu e-mail címre küldheti elektronikus formában. A Felhasználó írásbeli panaszát 30 napon belül kivizsgáljuk és arra írásos választ adunk a Felhasználó által megadott email vagy postai címre.
  1. A Felhasználó panaszát személyesen szóban is előadhatja a Szolgáltatóval előre egyeztetett helyszínen és időpontban. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és a panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja a Felhasználó által megadott e-mail vagy postai címre történő megküldéssel.
  1. A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalás útján rendezésre kerüljenek. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Magánszemély Felhasználó a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulhat. A Magánszemély Felhasználó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület rendelkezik illetékességgel. A Magánszemély Felhasználó erre irányuló kérelme alapján az előzőekben írtak szerint illetékes békéltető testület helyett a Magánszemély Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testülethez is benyújtható a kérelem. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
    Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

  1. A Felhasználónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt szolgáltatással kapcsolatos panaszának bíróságon kívüli rendezését online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze. Az online vitarendezést a következő Honlapon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

  1. Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése a Felhasználó bírósághoz fordulhat.

X. Egyéb információk

  1. A Szolgáltató megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést a Honlap biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle, sem kifejezett, sem vélelmezett szavatosságot vagy garanciát nem vállal a Honlap biztonságáért, számítógépes vírusoktól, valamint kém- és más kártékony programoktól való mentességéért, időszerűségéért, pontosságáért, illetve megszakítás nélküli működéséért. A Szolgáltató a Honlap használatával összefüggésben javasolja, hogy a Felhasználók tegyék meg a szükséges óvintézkedéseket, például használjanak vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítsék az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
  1. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Honlapra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
  2. A Szolgáltató a megrendelés fogadása után visszaigazoló üzenetet küld a Felhasználó részére. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
  • Ha bármely működési hiba miatt a megrendelés nem érkezett be.
  • A Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
  1. A jelen ÁSZF, illetve a Honlapon keresztül nyújtott szolgáltatások tekintetében különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.
  1. A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, hatálybalépést követően módosításig, illetve visszavonásig hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Honlapon keresztül nyújtott szolgáltatásokat, valamint a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa, szüneteltesse, illetve véglegesen megszüntesse a Felhasználók megfelelő tájékoztatása mellett, továbbá a Honlap tartalmát bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, illetve törölje. Amennyiben Szolgáltató módosítja az ÁSZF-t, minden esetben annak módosított változata kerül a Honlapon megjelenítésre, és a módosulás tényéről a Szolgáltató a Honlapon keresztül értesíti a Felhasználókat. Az esetleges módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.